Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
MiGBP Wypożyczalnia
(3)
MiGBP Czytelnia
(2)
Filia Szymiszów
(1)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Hyken Shep
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Pabian Arnold
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1734)
Kobieta
(1724)
Rodzina
(935)
Powieść angielska
(817)
Przyjaźń
(815)
Techniki sprzedaży
(-)
Miłość
(799)
Powieść polska
(791)
Tajemnica
(782)
Relacje międzyludzkie
(547)
Śledztwo i dochodzenie
(485)
Sekrety rodzinne
(442)
Zabójstwo
(406)
Rodzeństwo
(401)
II wojna światowa (1939-1945)
(396)
Małżeństwo
(393)
Policjanci
(368)
Zwierzęta
(350)
Trudne sytuacje życiowe
(339)
Relacja romantyczna
(313)
Dziewczęta
(309)
Nastolatki
(304)
Literatura dziecięca polska
(295)
Boże Narodzenie
(293)
Arystokracja
(289)
Literatura polska
(286)
Matki i córki
(285)
Polska
(284)
Poezja polska
(278)
Dzieci
(275)
Osoby zaginione
(275)
Życie codzienne
(270)
Wybory życiowe
(265)
Przestępczość zorganizowana
(257)
Uczucia
(248)
Magia
(239)
Poszukiwania zaginionych
(239)
Historia
(236)
Żydzi
(236)
Polacy za granicą
(225)
Ludzie bogaci
(213)
Powieść francuska
(210)
Powieść młodzieżowa polska
(210)
Ludzie a zwierzęta
(206)
Opowiadanie dziecięce polskie
(205)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(203)
Uprowadzenie
(202)
Uczniowie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie polskie
(194)
Dziennikarze
(190)
Psy
(188)
Zemsta
(177)
Podróże
(171)
Ojcowie i córki
(169)
Wakacje
(164)
Dziadkowie i wnuki
(161)
Powieść niemiecka
(160)
Powieść norweska
(160)
Seryjni zabójcy
(153)
Język polski
(150)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Zakochanie
(143)
Fenek (postać fikcyjna)
(141)
Lekarze
(136)
Zabójstwo seryjne
(136)
Chłopcy
(134)
Koty
(133)
Literatura
(130)
Mężczyzna
(128)
Przedszkolaki
(128)
Wsie
(127)
Pisarze
(125)
Pisarze polscy
(119)
Powieść społeczno-obyczajowa
(118)
Studenci
(116)
Dramat polski
(115)
Emigracja
(115)
Holokaust
(115)
Publicystyka polska
(114)
Pamiętniki polskie
(113)
Bajka
(112)
Hotele
(112)
Prywatni detektywi
(109)
Poezja dziecięca polska
(108)
Psychologia
(106)
Samotne matki
(105)
Spadek
(105)
Samotność
(104)
Polityka
(103)
Marzenia
(102)
Książęta i księżne
(101)
Wychowanie w rodzinie
(101)
Zdrada małżeńska
(100)
Prowincja
(98)
Przemoc w rodzinie
(98)
Dojrzewanie
(97)
PRL
(97)
Samorealizacja
(97)
Dziecko
(93)
Obyczaje i zwyczaje
(93)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wyd. 2 rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 502 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować” Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz. Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?
Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę. Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej: ponadczasowe reguły wpływu społecznego; zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu; triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą; sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach; techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł; metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Szymiszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach. 10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy Olśniewanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie! Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce! [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej