Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(34)
nieokreślona
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
MiGBP Wypożyczalnia
(3)
MiGBP Czytelnia
(34)
Filia nr 1
(6)
Filia Błotnica
(2)
Filia Kadłub
(1)
Filia Sucha
(1)
Filia Szymiszów
(3)
Punkt Szczepanek
(1)
Autor
Łysiak Waldemar (1944- )
(8)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pomykało Wojciech
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Belka Marek
(1)
Bogna Pilarczyk
(1)
Canwell Diane
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K. (1954- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hyken Shep
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaden Robert J
(1)
Karcz Katarzyna
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kramer Teodor
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna [et. al.]
(1)
Mietlewski Zygmunt (1953- )
(1)
Olins Wally (1930-2014)
(1)
Pabian Arnold
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Przybysz Janina
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Ries Al
(1)
Rudelius William
(1)
Saunders John
(1)
Schauz Ewa
(1)
Skonieczko Grzegorz
(1)
Smoleński Stanisław
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Thomas Michael J
(1)
Trelak Jan F
(1)
Trout Jack
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Zespół
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żukowski Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1734)
Kobieta
(1724)
Rodzina
(935)
Powieść angielska
(817)
Przyjaźń
(815)
Marketing
(-)
Miłość
(799)
Powieść polska
(791)
Tajemnica
(782)
Relacje międzyludzkie
(547)
Śledztwo i dochodzenie
(485)
Sekrety rodzinne
(442)
Zabójstwo
(406)
Rodzeństwo
(401)
II wojna światowa (1939-1945)
(396)
Małżeństwo
(393)
Policjanci
(368)
Zwierzęta
(350)
Trudne sytuacje życiowe
(339)
Relacja romantyczna
(313)
Dziewczęta
(309)
Nastolatki
(304)
Literatura dziecięca polska
(295)
Boże Narodzenie
(293)
Arystokracja
(289)
Literatura polska
(286)
Matki i córki
(285)
Polska
(284)
Poezja polska
(278)
Dzieci
(275)
Osoby zaginione
(275)
Życie codzienne
(270)
Wybory życiowe
(265)
Przestępczość zorganizowana
(257)
Uczucia
(248)
Magia
(239)
Poszukiwania zaginionych
(239)
Historia
(236)
Żydzi
(236)
Polacy za granicą
(225)
Ludzie bogaci
(213)
Powieść francuska
(210)
Powieść młodzieżowa polska
(210)
Ludzie a zwierzęta
(206)
Opowiadanie dziecięce polskie
(205)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(203)
Uprowadzenie
(202)
Uczniowie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie polskie
(194)
Dziennikarze
(190)
Psy
(188)
Zemsta
(177)
Podróże
(171)
Ojcowie i córki
(169)
Wakacje
(164)
Dziadkowie i wnuki
(161)
Powieść niemiecka
(160)
Powieść norweska
(160)
Seryjni zabójcy
(153)
Język polski
(150)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Zakochanie
(143)
Fenek (postać fikcyjna)
(141)
Lekarze
(136)
Zabójstwo seryjne
(136)
Chłopcy
(134)
Koty
(133)
Literatura
(130)
Mężczyzna
(128)
Przedszkolaki
(128)
Wsie
(127)
Pisarze
(125)
Pisarze polscy
(119)
Powieść społeczno-obyczajowa
(118)
Studenci
(116)
Dramat polski
(115)
Emigracja
(115)
Holokaust
(115)
Publicystyka polska
(114)
Pamiętniki polskie
(113)
Bajka
(112)
Hotele
(112)
Prywatni detektywi
(109)
Poezja dziecięca polska
(108)
Psychologia
(106)
Samotne matki
(105)
Spadek
(105)
Samotność
(104)
Polityka
(103)
Marzenia
(102)
Książęta i księżne
(101)
Wychowanie w rodzinie
(101)
Zdrada małżeńska
(100)
Prowincja
(98)
Przemoc w rodzinie
(98)
Dojrzewanie
(97)
PRL
(97)
Samorealizacja
(97)
Dziecko
(93)
Obyczaje i zwyczaje
(93)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zmienione i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Kadłub
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222 s. : il. ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 183, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe. BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie UO ; nr 340)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w zarządzaniu marketingiem / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 3 zmienione, poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2000. - 266 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 75 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 75 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 75 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej