Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Proza
(3)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
MiGBP Wypożyczalnia
(4)
MiGBP Oddział dla Dzieci
(3)
Filia nr 1
(6)
Filia Sucha
(2)
Filia Szymiszów
(2)
Autor
Hagemann Alex
(4)
Kurata Minoji
(4)
Gudsnuk Kristen
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Fronia Marcin
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Korab Kazimierz
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Lamy Corentin
(1)
Miny Laurent (1968- )
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Ricome Joffrey
(1)
Whittle Nakata
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
14-17 lat
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1734)
Kobieta
(1724)
Rodzina
(935)
Powieść angielska
(817)
Przyjaźń
(815)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Miłość
(799)
Powieść polska
(791)
Tajemnica
(782)
Relacje międzyludzkie
(547)
Śledztwo i dochodzenie
(485)
Sekrety rodzinne
(442)
Zabójstwo
(406)
Rodzeństwo
(401)
II wojna światowa (1939-1945)
(396)
Małżeństwo
(393)
Policjanci
(368)
Zwierzęta
(350)
Trudne sytuacje życiowe
(339)
Relacja romantyczna
(313)
Dziewczęta
(309)
Nastolatki
(304)
Literatura dziecięca polska
(295)
Boże Narodzenie
(293)
Arystokracja
(289)
Literatura polska
(286)
Matki i córki
(285)
Polska
(284)
Poezja polska
(278)
Dzieci
(275)
Osoby zaginione
(275)
Życie codzienne
(270)
Wybory życiowe
(265)
Przestępczość zorganizowana
(257)
Uczucia
(248)
Magia
(239)
Poszukiwania zaginionych
(239)
Historia
(236)
Żydzi
(236)
Polacy za granicą
(225)
Ludzie bogaci
(213)
Powieść francuska
(210)
Powieść młodzieżowa polska
(210)
Ludzie a zwierzęta
(206)
Opowiadanie dziecięce polskie
(205)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(203)
Uprowadzenie
(202)
Uczniowie
(200)
Władcy
(199)
Opowiadanie polskie
(194)
Dziennikarze
(190)
Psy
(188)
Zemsta
(177)
Podróże
(171)
Ojcowie i córki
(169)
Wakacje
(164)
Dziadkowie i wnuki
(161)
Powieść niemiecka
(160)
Powieść norweska
(160)
Seryjni zabójcy
(153)
Język polski
(150)
Powieść młodzieżowa angielska
(149)
Zakochanie
(143)
Fenek (postać fikcyjna)
(141)
Lekarze
(136)
Zabójstwo seryjne
(136)
Chłopcy
(134)
Koty
(133)
Literatura
(130)
Mężczyzna
(128)
Przedszkolaki
(128)
Wsie
(127)
Pisarze
(125)
Pisarze polscy
(119)
Powieść społeczno-obyczajowa
(118)
Studenci
(116)
Dramat polski
(115)
Emigracja
(115)
Holokaust
(115)
Publicystyka polska
(114)
Pamiętniki polskie
(113)
Bajka
(112)
Hotele
(112)
Prywatni detektywi
(109)
Poezja dziecięca polska
(108)
Psychologia
(106)
Samotne matki
(105)
Spadek
(105)
Samotność
(104)
Polityka
(103)
Marzenia
(102)
Książęta i księżne
(101)
Wychowanie w rodzinie
(101)
Zdrada małżeńska
(100)
Prowincja
(98)
Przemoc w rodzinie
(98)
Dojrzewanie
(97)
PRL
(97)
Samorealizacja
(97)
Dziecko
(93)
Obyczaje i zwyczaje
(93)
Temat: czas
1501-1600
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(4)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(6)
Manga
(4)
Komiks
(2)
Gry paragrafowe
(1)
Powieść
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
W Społeczeństwie sieci Darin Barney przekonująco przedstawia społeczne, polityczne i ekonomiczne implikacje technologii sieciowych oraz ich zastosowań w rozmaitych dziedzinach i instytucjach. Czy znajdujemy się w samym środku cyfrowej rewolucji? Czy nowe technologie informacyjne i komunikacyjne powołały do życia nowy rodzaj społeczeństwa, czy też wzmacniają i przedłużają istniejące wzorce i więzi? Autor z wielkim zaangażowaniem omawia w książce te i inne kwestie. Odwołując się do wyrafinowanego modelu relacji technologia ľ społeczeństwo, Barney docieka, co w erze internetu uległo zmianie, a co pozostało takie samo. Wśród dyskutowanych kwestii znajdują się debaty dotyczące äekonomii wiedzyö; cyfrowe przemiany w dziedzinie zatrudnienia i pracy; globalizacja i status państwa narodowego; perspektywy cyfrowej demokracji; nowe ruchy społeczne, a także kultura, wspólnota i tożsamość w epoce nowych mediów. Książka ta jest nieocenionym zasobem informacji dla wszystkich, którzy pragną mądrze się odnaleźć w społeczeństwie sieci, w tym dla studentów socjologii, medioznawstwa i nauk o komunikacji. Darin Barney jest profesorem na Wydziale Komunikacji na University of Ottawa (Kanada).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Na pastwę Mobów ; t. 1)
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
Komiks na podstawie popularnej gry Minecraft. Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Filia Sucha
Brak informacji o dostępności: sygn. K/II (1 egz.)
Filia Szymiszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Na pastwę Mobów ; t. 2)
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
Druga część przygód z serii „Minecraft: Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret - miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Filia Sucha
Brak informacji o dostępności: sygn. K/II (1 egz.)
Filia Szymiszów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2653)
Wciągająca czterotomowa manga oparta na grze wideo UbisoftAssassin'sCreed® Chronicles: China. W Chinach panuje dynastia Ming. Kraj cieszy się dobrobytem i dostatkiem, ale kolejny cesarz przeprowadza wielkie polityczne czystki i cesarstwo zaczyna pogrążać się w chaosie. Do rodzinnych Chin powraca z Europy ostatnia z bractwa chińskich asasynów–młoda dziewczyna ShaoJun, której wszyscy współbracia zostali wymordowani. Szuka zemsty. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2712)
Drugi tom pasjonującej mangi na podstawie gry wideo „Assassin’s Creed Chronicles: China” firmy Ubisoft, przedstawiającej burzliwe losy nieustraszonej asasynki Shao Jun. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Kiedy ówczesny cesarz przeprowadza krwawe polityczne czystki, młodej dziewczynie z bractwa asasynów – Shao Jun – udaje się zbiec do Europy. Jej wszyscy współbracia zostają jednak wymordowani przez grupę eunuchów cieszących się poparciem władcy i mieniących się Rycerzami Świątyni. Asasynka postanawia wrócić do swojej ojczyzny, żeby dokonać zemsty. Te burzliwe wydarzenia okazują się wspomnieniami z odległej przeszłości wpisanymi w genetyczną pamięć Lisy – dziewczyny żyjącej współcześnie w Jokohamie i zmagającej się z niekontrolowanymi atakami agresji. Podczas terapii, której jest poddawana Lisa pod okiem doktor Kagami, podejmowane są próby przeniknięcia do pamięci przodków. Jednocześnie w tle wciąż trwa walka między bractwem asasynów a zakonem templariuszy. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2789)
Trzeci tom pasjonującej mangi na podstawie gry wideo „Assassin’s Creed Chronicles: China" firmy Ubisoft, przedstawiającej burzliwe losy nieustraszonej asasynki Shao Jun. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Shao Jun, ostatnia z bractwa chińskich asasynów, wraca do rodzinnego kraju z myślą o zemście na zakonie templariuszy, który wymordował jej współbraci. Kiedy Wang Yangming, mistrz młodej wojowniczki, wpada w zastawioną przez wroga pułapkę, Shao Jun bez wahania spieszy mu na pomoc. Celem poszukiwań asasynki staje się Wei Bin, jeden z najokrutniejszych spośród Ośmiu Tygrysów. Jego odnalezienie i pokonanie okaże się prawdziwym wyzwaniem! Tymczasem potomkini Shao Jun – Lisa, w której genach została zapisana pamięć o tamtych wydarzeniach, odkrywa w sobie niezwykłe zdolności. Wplątana w nieustannie toczącą się walkę między zakonem templariuszy a bractwem asasynów, podejmuje ważną decyzję, która zaważy na jej losach. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2882)
Ostatni tom pasjonującej mangi na podstawie gry wideo „Assassin's Creed Chronicles: China" firmy Ubisoft, przedstawiająca burzliwe losy nieustraszonej asasynki Shao Jun. Jest rok 1526. W Chinach panuje dynastia Ming. Asasynka Shao Jun po powrocie do ojczyzny mści się na kolejnych Rycerzach Świątyni za śmierci swoich współbraci.
Jednocześnie próbuje odzyskać tajemniczy skarb ‒ dziedzictwo starożytnej cywilizacji – i uratować przyjaciółkę z Zakazanego Miasta. Dzięki biegłości w walce, odwadze i sprytowi dotychczas udało jej się pokonać wielu wrogów, ale żeby przetrwać ostatni etap niebezpiecznej misji, musi wykorzystać wszystkie swoje umiejętności. Wydarzenia z życia Shao Jun powracają we wspomnieniach jej potomkini Lisy – nastolatki zmagającej się z atakami niekontrolowanej agresji. Pod pretekstem psychoterapii, której jest poddawana dziewczyna, pracująca dla zakonu templariuszy doktor Kagami próbuje się dowiedzieć, gdzie został ukryty bezcenny skarb. Życiu Lisy grozi niebezpieczeństwo… [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/IV (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape quest)
Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: Dołącz do nas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizjer / Magdalena Witkiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo W.A.B. - Grupa Wydawnicza Foksal, 2021. - 381, [3] strony ; 21 cm.
„Wizjer” to znakomity, trzymający w napięciu thriller, który od samego początku wciąga w genialną intrygę, nie raz zaskoczy i sprawi, że na nowo spojrzysz na otaczającą cię rzeczywistość – zarówno tę realną, jak i wirtualną. Każdy z nas pewnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je zaplanować, kontrolować i przewidzieć? I jaką władzę może mieć nad tym jeden, z pozoru niewiele znaczący, człowiek? W życiu Laury, młodej samotnej matki, zaczynają dziać się niewiarygodne rzeczy. Niektórzy znajomi znikają bezpowrotnie bez zapowiedzi, inni ulegają dziwacznym wypadkom bądź popełniają samobójstwa. Czy podejrzana seria wydarzeń w jej życiu ma jakiś związek z pracą, którą kobieta wykonuje, czyli projektowaniem i prognozowaniem zachowań oraz potrzeb konsumentów? Czy istnieje „ktoś”, kto nami steruje? Kto to jest? No i najważniejsze – po co to robi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
MiGBP Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej